Glad

Det är egentligen, enligt mig, för sent för ett inlägg men i kväll vill jag ändå skriva för i kväll känner jag mig glad. Det var faktiskt ett tag sedan jag kände mig riktigt glad, tolka det rätt jag har inte heller varit inte glad utan kanske mer trött och med väldigt mycket i huvudet.  

Men i kväll är jag glad. 

Största anledning till detta är nog att det var riktigt roligt att träna idag. Jag var tvungen att fixa vissa saker inför flytten idag så jag hann inte med friidrottsträningen utan följde istället med pappa till gymmet. Idag körde jag 5x5 på ett gäng övningar och det var riktigt roligt! 

Utöver det så har jobbet rusat fram, jag och en kollega gick lunchpromenad då det är sol och varmt! Jag får umgås med mina föräldrar, igår fick jag träffa syster och prata med bror i telefon. I kväll bjöd mamma på god sallad. 

Och så är det väldigt vackra kvällar. 

Ni vet, sådana små saker som tillsammans gör det bra. Så i kväll somnar jag glad. 

Godnatt! 


Kommentera här: