Lördag

Vilken lugn och skön dag jag har haft i dag. Jag har; tittat på OS, joggat en sväng,  tittat på friidrott och sovit.

När jag sov som skönast knackade det på dörren och utanför står min granne,  ganska berusad och ville ha hjälp med att fylla på pengar på sin telefon.  Han blev lite irriterad när jag inte klarade av detta med en gång. Han tyckte att jag som "jobbar i Kungälv på kontor borde ha koll på sånt". Jo, för att det är exakt det jag gör hela dagarna! Jag minns ju inte alls hur man fyller på ett kontantkort på telefonen...dessutom var jag alldeles groggy efter att precis ha blivit väckt i min skönaste sömn. Nåja... han bad om ursäkt att han stört mig och vinglade tillbaka till sin lägenhet.

Det var det mest händelserika i min dag, ja förutom OS-stafetten då. Och ja! Min yatzy-omgång också! Jag vet, det låter tragiskt att spela yatzy med sig själv men det går faktiskt! Vet man bara vad som är bra poäng så blir det spännande! 

Det var alles för i dag. Trevlig kväll! 


Kommentera här: