Blandade funderingar

Här är dagens blandade funderingar;

♡ Min familj! Vad jag tycker om dem! ♡

♡ Solen sken idag, det var fint! Men jag behövde borsta av damm från min skärm flera gånger för att se vad det stod...

♡ Det skall bli så skönt att sova i kväll! Jag hoppas jag somnar snabbt och sover gott! Är så galet trött och behöver vilan och återhämtningen. 

♡ Jag vill hoppa långt i längdhopp.  

♡ Jag har några matlådor där kikärtorna i blomkålsgrytan jag har gjort har blivit alldeles perfekta. De är verkligen supergoda! 

♡ Jag har inte sett prisutdelningen när Stina Nilsson tog emot sitt OS-Guld men med tanke på att jag är nära på att börja gråta när jag ser bilder på hennes tårar så lär jag nog storböla om jag skulle se det. 

♡ Jag spelade piano när jag kom hem från jobbet idag. Det är ett så bra sätt att rensa hjärnan och koppla av efter en lång dag.  



Kommentera här: