Decemberselfie samt promenadsammanfattning

Har precis kommit in från min decemberpromenad. Gick en sträcka längs vattnet jag inte tagit selfie ifrån. Nu har jag nog typ täckt upp allt vatten genom Kungälv. 

Idag var det dimmit men skönt att vara ute även om det inte blev en så lång promenad. 



I och med detta så har jag avslutat min lilla utmaning om 12 selfiepromenader 2018 och det är dags för en liten sammanfattning.

Sammanfattning:
Det blev kanske inte riktigt som jag hade tänkt mig. Jag hade hoppats på många långa promenader med mycket naturupplevelser och fika men det var fel år för mig. Jag har inte orkat mer än det jag gjort, jag har inte kunnat trycka på mig själv mer. 

Många gånger har det bara blivit korta rundor till vatten för att få det där fotot. Det har inte blivit så många långa promenader som jag önskat men samtidigt så har jag kommit ut och fått frisk luft fler gånger än om jag inte haft den här utmaningen och det var väl lite det som var tanken också. Så, för att vara det här året så får det vara bra. 

Några av mina favoriter:
☆ Mars - För tussilago är fint och vi hade roligt.
☆ April - För det var så jag hade tänkt mig.
☆ Maj - För det var en ljuvligt varm kväll. 
☆ juli - För en långpromenad med delar av familjen är fint.
☆ Oktober - För det var sista promenaden i Skepplanda.
☆ November - För det är sällan november är så fint. 

Vill ni läsa de andra promenaderna också finns de länkande längst ner i detta inlägg.

Kollage:
När jag ser bilderna så här ihop blir jag faktiskt lite mer nöjd. Det är ändå ett rätt fint kollage jag kan sätta ihop (och då syftar jag inte på mig själv), det är fint att följa årstiderna och färgerna i bilderna. Tycker nog också man kan följa mig under året också; augusti&september var kanske inte mina bästa månader det här året. När det kommer till favoriter i det här kollaget så är det nog maj, oktober, november och december.


Och så länkarna till alla promenaderna:
Januarifebruarimarsapril,
majjunijuliaugusti
septemberoktobernovember 
och december har ni här ovanför. 

Det skall även gå att trycka på #selfiepromenad längst ner i detta inlägget, då skall det gå att skrolla bland alla inläggen. 


1 ajlimullersandvik.blogg.se:

skriven

GUUUUD vilken fin idé med selfieprommis! Jag ska försöka mig på det för 2019, förhoppningen är såklart fika och naturupplevelser också, men blir det bara selfieprommis så får det duga :D

Svar: Jaa, jag tyckte det var en väldigt rolig idé! Kul att du vill testa! Du får berätta under året hur det går 😊
JHH

2 Tess:

skriven

Wow, vad härligt det ser ut! Här blir det bara stadspromenader men idag fick jag också lite sol :D Gott nytt år fina du! Kram

Svar: Det har varit fint :) just vatten gör det lite extra fint även om stadspromenader kan vara fint det med! Gott Nytt År till dig med :)
JHH

Kommentera här: