Yatzyfunderingar

I kväll har jag samma fundering som jag hade 20 februari i år; Hur högt trepar vågar man kasta bort eller som i kväll; är det värt att spara på trepar för 24 poäng och få en plopp?

Jag fick inget svar då, så här sitter jag nu och velar om jag skall spara eller inte. 

En del säger att jag överanalyserar, själv säger jag som, det kanske något okända, ordspråket; För att nå 600 poäng måste du göra dina analyser. 

Under tiden jag skrivit detta inlägg har jag fortsatt att spela och slog nyss trepar... 28p. Happ... jo så att, annars då? 

(Snälla säg att det här är normalt...) 

Har försökt att avsluta det här inlägget på flertalet vis men inte lyckats. Så avslutar helt enkelt så här;  Nu skall jag alldeles strax åka och bada. Det skall bli fint! 

Trevlig kväll! 

Det lägre tretalet...

Kommentera här: