Sådär

Jag skall vara ärlig.
Och redan nu kan jag säga att det här inlägget varken kommer vara årets roligaste eller mest intressanta men kan mycket väl kvala in som årets tröttaste inlägg. 

Som sagt. Jag skall vara ärlig. 
I kväll är det inte särskilt bra. 

Jag är så trött. Så trött så jag har alla tankar och känslor över allt men samtidigt så känner jag inget. Jag kan inte kontrollera det men jag kan inte heller bryta ihop (vilket kan vara skönt efteråt). Samtidigt som jag är trött så har jag dåligt samvete över allt som jag hoppar över nu, fast samtidigt orkar jag inte få mig själv att göra det. Det blir en ond cirkel som bara skapar mer dåligt samvete. 

Eftermiddagarna och kvällarna är värst. Tid jag annars brukar fylla med annat orkar jag inte fylla med något nu samtidigt som inget här hemma lockar. Det skapar frustration och ännu mer tid att tänka, jo men visst, lämpligt! 

Mitt i allt det här är jag helt lugn i att det här inte är någon big deal, bara kroppen som börjat slappna av men så i nästa stund far tankar i genom huvudet som jag inte tänkt på väldigt länge. 

Gaaah, nej, i kväll är inte min kväll. Men nu är det bara en kväll kvar och endast 2 arbetsdagar innan det blir semester. 

Kämpa bävern, kämpa!


Kommentera här: