Trött och ur balans

Jag är så trött och ur balans så jag inte riktigt vet vart jag skall ta vägen. Jag brukar försöka undvika att skriva sådana här dagar för det blir aldrig riktigt bra men ibland, ibland så är det inte bra och då får man skriva det också även om det blir lite "laddat".

Jag är trött och ledsen och det känns som jag inte räcker till eller är tillräckligt bra. Och så känner mig ensam på något sätt. Dessutom är det ingen serie som lockar mig just nu vilket gör kvällarna ännu värre. Den där tröttheten gör allt lite värre än vanligt. 

Så jag sover hos mina föräldrar ett tag för att försöka få lite ro och lite sällskap, jag hoppas att det känns bättre snart för det är ju nu på våren jag vill vara pigg och orka allt. 

Men för att avsluta det här inlägget med något positivt kan jag berätta att jag i alla fall fixat pass för flera veckor sedan så jag slipper stå i långa köer nu. Det känner jag mig väldigt nöjd med, helt klart! 


1 Karin:

skriven

Jobbiga känslor. :/ hoppas att det känns bättre nu!

Svar: Ja, ibland när man är trött blir allt lite extra jobbigt. Det känns bättre nu, med sällskap blir det lite enklare :)
JHH

Kommentera här: