Full pott

Jag hade skrivit ett inlägg om hur bra den här veckan varit och att den innehållt allt jag tycker om. Sedan så strejkade min telefon för att minnet är fullt och då försvann inlägget. Nu är jag så trött så att jag orkar inte skriva om det men jag tänker att jag skriver det kort i punktform.

Min vecka har innehållit följande: 
♡ Jobb. Vilket innebär att jag fått träffa mina kollegor igen vilket är väldigt, väldigt roligt och väldigt,  väldigt skönt. Dessutom är det skönt att vara tillbaka i rutiner.  
♡ Friidrott. Jag har varit iväg på friidrott hela helgen. Det har varit fantastiskt roligt! Friidrott i sig är ju roligt att titta på och att åka iväg med delar av klubben och att heja med de andra har varit riktigt roligt. Jag har haft en fantastiskt rolig helg. 
♡ Idag har jag träffat hela familjen. Det händer så sällan men ni som följer bloggen vet hur mycket jag tycker om det. Så ljuvligt! 

Så, full pott den här veckan helt enkelt. Ja, det enda som saknas på den roliga listan är väl min egen träning men det tar vi en annan dag, nu fokuserar vi på roliga saker.

Nu kanske ni tycker att dessa bilder är lite väl opersonliga till det här inlägget men det beror på att jag inte har frågat om jag får lägga upp de andra bilder jag har. Vandrarhemmet på friidrottsarenan tror jag dock tycker det är okej att jag lägger upp dessa bilder. 

Kommentera här: