Du kan aldrig ha för mycket passerade tomater

I kväll är jag så nöjd! Varför kanske ni nu undrar? Har jag presterat extra bra på träningen? Har jag gjort något grymt på jobbet? Har jag ställt upp för någon? 
 
Nej, nej inget av det . Jag har handlat mat JÄTTEHUNGRIG och det enda jag köpte utöver det jag tänkt köpa var ekologiska sojabönor och 3 förpackningar passerade tomater (istället för 1).
 
Inte en enda godisbit (jag vet att jag skrivit att jag inte tycker om det men när jag är hungrig lockas även jag av det), inte chips eller något annat utan bara ekologiska sojabönor och två förpackningar passerade tomater. Då får man vara nöjd även om jag inte har en aning om vad jag skall använda sojabönorna till. Disciplinen vs godissuget 1-0. 
 
Och ja, gällande de passerade tomaterna är jag ändå förlåten av mig själv för det är ju som ordspråket heter Du kan aldrig ha för mycket passerade tomater. 
 

Kommentera här: