Träningshelg

Sitter i soffan hos föräldrarna och försöker tvinga mig själv att plocka ihop och åka hemåt. 

Den här helgen har jag haft träningshelg. Det innebär att jag bara har tränat, vilat, ätit, vilat, tränat, ätit, sovit och så vidare. Det var min tanke att inte vara hemma utan komma iväg från alla måsten hemma och bara träna och vila. 

Så jag har alltid tränat och vilat och visst hade det varit roligare om jag kunnat köra ett hårt pass ute på förmiddagen och sedan ett styrkepass på kvällen på gymmet men nu är ju inte läget så utan jag har fått köra ett pass med rörlighet på förmiddagarna och så styrka på kvällen, det har gått det med. 

Mamma har serverat mig mat, fin service! Det har varit väldigt skönt att inte behöva laga mat. Tack mor!

Nu skall jag plocka ihop och fara hemåt. Skall vara resa mig upp från soffan först, det är lite skönare att sitta här än ett packa.  

Jag spillde precis innan jag skulle ta fotot, känns som jag gjort det hela helgen.

Kommentera här: