Utomhuspremiär

Helgen är över och vardagen tillbaka och mina flertalet inlägg med många bilder minskar tillsammans med vardagens lunkade steg. 
 
Vi hade utomhuspremiär med friidrotten idag. Vilket fantastiskt väder det var! Perfekt start! (Det hade inte känts lika peppade om de varit regn och 8 grader. Sol och över 15 grader är ju betydligt behagligare och trevligare!
 
Jag var lite nervös inför träningen idag, inte för att vi skulle vara ute utan för att jag har bestämt mig för att öka kvalitén på mina pass. Jag kan inte lägga så mycket tid på träning och inte utvecklas. Det här lilla gjorde mig själv som sagt lite nervös; för tänk om jag skulle känna mig trött och inte på topp och behöva ändra min tänkta plan och bli besviken..?
 
Jag intalade mig att jag har mer kraft än jag haft det senaste veckorna under träningen och att mycket är bekvämlighet och sedan så intalade jag mig själv att det är okej att ändra upplägget om det verkligen inte skulle gå. Jag genomförde passet så gott jag kunde (visst material fanns inte så där fick jag improvisera) och jag genomförde mina 5 intervaller som jag tänkt. 
 
Det kändes inte alls bra idag. Jo, det kändes bra att jag genomförde det jag planerat men känslan i kroppen.
 
Åh. 
 
Det är så mycket jag vill göra och prestera men det är så långt bort. Jag känner mig inte tillräckligt duktig för att utveckla och lära mig själv. Det är något jag saknar för att träningen skall bli bra.
 
Jag vet att det här inte är rolig läsning men ibland måste jag få skriva sånt här också för att gå runt och känna så här helt ensam, utan att dela med mig av tankarna, är faktiskt inte heller roligt. 
 
Nu skall jag sova och sedan i morgon eller någon dag framöver skall jag fundera ut vad jag skall göra åt det här, för så här kan jag ju inte ha det.

Kommentera här: