Träningspass 100 2017

Har precis kommit hem från träningen. Passet gick riktigt bra idag och det var riktigt roligt!  Dels för att det kändes helt okej det jag gjorde men också för att jag hade en sån go känsla av att träna pass nummer 100 för det här året. Jag bestämde mig för att njuta av passet och det blev roligt. 


Så, pass 100 alltså. Alla pass har inte varit ansträngande, alla pass har inte varit bra men jag har gjort träningen och gett mig själv en möjlighet att göra en bra träning även om jag inte alltid tagit den möjligheten. Jag har gjort många framsteg den senaste tiden och även om de för andra kanske inte är synbara så är det stora steg för mig. 

Jag skall erkänna att jag inte alltid har kul. Att säga något annat är lögn men i slutändan tycker jag ändå det är roligt och då blir det värt det. Jag vet att kah behöver ge mig själv tid och ha tålamod.  

Jag tycker det är väldigt roligt att utomhusträningen är i gång och jag hoppas kunna bibehålla motivationen jag har nu för jag har ett par idéer som jag kan jobba med under sommaren. 

Med detta sagt skall jag nu avrunda den här dagen, packa träningskläderna på nytt för i morgonbitti är det pass 101. 

Kommentera här: