Torsdagsfunderingar

Några funderingar denna torsdagsmorgon (att det redan är torsdag känns jättekonstigt!)
 
◊ Jag vaknade, av mig själv, vid halvsex-tiden. Visserligen ganska adrupt och mitt i en dröm och med känslan av att jag försovit mig men ändå av mig själv. Jag känner mig mycket piggare nu när jag "bara" sovit 7 timmar men vaknat av mig själv än nr jag sovit mer än 8 timmar och blir väckt av att klockan ringer. Känner mig pigg och glad (och väldigt hungrig) just nu.

◊ När jag åker till och från jobbet, framöver allt från, så ser jag en massa fina naturställen. Det är fina björkar i kombination med vitsippor, det är vackra vyer och ännu mer vackra björkar. Det finaste är när jag kör på motorväg och med andra omöjligt att stanna till och njuta och ta foto. Det gör mig lite irriterad att jag kan inte kan ta del av det.

◊ Jag känner mig lite stressad över att jag inte hinner njuta av våren, av alla vitsioppor och av allt som slår ut. Samtidigt så handlar det om prioriteringar och i mitt fall så prioriterar jag träningen. Därför är det skönt att utomhusträningen nu har börjat så att jag kan träna och samtidigt njuta av träning.
 
◊ Om jag i torsdags först var lite nervös över träningen och sedan efteråt lite depp så ser jag framemot träningen idag. Solen skiner, det är ganska varmt och det enda jag kan göra är ju att träna, träna och öva och öva. Och så njuta lite av det när jag väl gör det (och det gör jag också).
 
Det var mina funderingar och tankar denna morgon, nu är det dags att jobba. 
Önskar er en skön torsdag!
 
 
 
 

 

Kommentera här: