Tisdag

Som ni säkert märkt vid det här laget så skriver jag mina inlägg precis innan jag går och lägger mig. Det blir därför oftast mer dagboks-liknande inlägg än inlägg fyllda av inspiration och kunskap. Just nu får det vara så för jag har ingen direkt kunskap att dela med mig av utan jag kan bara dela med mig av min vardag och hoppas på att den är något inspirerande.
 
När jag har publicerat mitt inlägg på kvällarna brukar jag ibland läsa lite andra bloggar eller surfa runt på diverse sociala medier för att sedan kolla på serier till jag somnar (brukar bli 1-1,5 avsnitt beroende på hur långa de är och hur tidigt det är/hur trött jag är ) och sedan brukar jag somna. 
 
I kväll är jag hemma hos mamma&pappa. Har haft lite olika ärenden och så, det kändes därför onödigt att åka hem så jag sover här. Det är mysigt att komma hemhem mitt i veckan.  
 
Det blev ingen träning i dag, det känns ganska okej nu. Egentligen är det inte själva vilan som jag har något emot, jag uppskattar vilan men det är när jag planerat något som jag sedan bangar som det inte känns bra. (Tror det kommer komma ett inlägg om detta). Idag var det kroppen så de känns helt okej nu. Jag kom på efter att jag varit igång en liten stund att de kändes som jag hade lite vätskebrist, kroppen reagerade precis som det, så i dag har jag druckit ordentligt med vatten och nu börjar det kännas lite bättre, jag är inte lika seg längre. 
 
Avslutar detta inlägg med några bilder som jag tog när jag var i väg.  Det är så fantastiskt vackert nu och ändå har allt inte börjat grönska ännu
 
 

Kommentera här: