Sammanfattning av vecka 18

 
Veckans hopp:
Jag hoppade över lite häckar i torsdags. Visserligen väldigt låga men det var med än jag trott jag skulle klara av. Känner mig hoppfull (hehe)
 
Veckans vackraste: 
Den här utsikten under måndagens träningspass. 
 
Veckans googling: 
"Hur många månader är en elefant dräktig". (Jag visste på ett ungefär men vi ville veta exakt) 
 
Veckans "det här är jag nöjd med":
Jag och en av mina kollegor har gått en kort promenad på luncher 3 gånger den här veckan.  Det var väldigt skönt att komma ut en stund! Känns bra! 
 
Veckans mysigaste: 
Min syster sov över hos mig fredag till lördag!  Så mysigt! Jag sov på luftmadrass på golvet, kändes som jag var på läger hemma hos mig själv. Sov riktigt bra faktiskt och det gjorde nog min syster också :) 
Veckans känsla:
För varm! Till och med på utomhusträningarna! Misstänker att de här var sista veckan med långa byxor. Åtminstone är det dags för klänningarna att börjas användas mer. Hatar att vara varm om benen. 
 
Veckans måste:
Städa och diska. Men det har jag inte gjort, jag har prioriterat annat. "Så länge jag inte snubblar mig igenom lägenheten" är mitt nya motto. 
 
Veckans roligaste: 
Gårdagens möhippa.
 
Veckans antal träningspass:
6 st. 

Kommentera här: