Oh, I Miss My Home

I kväll har jag en sån där helt vanlig vardagskväll. Kom hem från gymmet lite efter halvåtta efter att bra träningspass, började laga mat och kunde snabbt äta den innan det var dags att diska. 


Har lyssnat på musik och diskat. Det kändes gemytligt på något sätt. Känslan av ett bra träningspass, ha lagat mat och ätit den och sedan diska och lyssna på musik. I kväll lyssnar jag på West of Eden.

Nu skall jag diska klart det sista, fortsätta lyssna på musik och förbereda morgondagen. Jag hoppas ni har det bra!  

Ps 1. Rubriken är en utav låtarna på skivan jag lyssnar på nu, Look to the West, får nog säga att jag tycker den är den bästa på denna skivan.

Ps 2. Bilden har egentligen inte något med texten att göra utan jag tog mer en bild som kändes gemytlig. 

Ps 3. Det känns lite motigt att fortsätta diska nu men sagt är sagt. 


Kommentera här: