Ledig torsdag

Den här lediga dagen känns så tacksam att få! Så välbehövlig! Jag har tagit en lugn morgon och har precis avslutat frukosten på altanen. Solen skiner men det är inte jättevarm så en vindjacka kommer nog behövas under dagens träning. 


Jag har tänkt att hoppa längdhopp idag. Var så sugen på det i tisdags men då var gropen upptagen, jag har förhoppningar att det går bättre idag. Jag hoppas min rygg går med på att hoppa idag, jag känner av den men tänkte i alla fall testa - många gånger blir det bättre när jag väl kommer igång.  

Igår var jag på Ikea med Helena. Jag tänkte det förra veckan att det var länge sedan jag strosade runt där och därför var det roligt att Helena frågade om jag ville komma dit.  Kobinationen Helena och Ikea vill man ju inte missa! Det blev en trevlig kväll!  

Nu skall jag fortsätta den här dagen i ett lugn och behagligt tempo. Önskar er en trevlig dag!   

Trädgården sett från altanen

Kommentera här: