Kommande inlägg

God förmiddag. Hoppas allt är bra med er! 
 
Jag hade precis skrivit ihop ett inlägg om igår när jag råkade stänga ner och hela inlägget försvann och nu har jag inte riktigt tid att skriva ihop det igen just nu så detta kommer komma någon dag längre fram. Bilden nedan är dock ett litet smakprov. 
 
Under förmiddagen har jag hoppat lite längdhopp och kastat/"swungat" kula i ett testpass. Tankar och analys av detta kommer också komma någon gång framöver.
 
Slutligen har jag även lovat, bla mamma och Helena, att jag skall lägga upp bilder på fåglarna som jag tog förra söndagen så även detta kommer det bli ett inlägg om framöver.  
 
Och i kväll,  om allt går som planerat, så kommer det naturligtvis en sammanfattning av veckan. Så, nu vet ni vad som väntar er framöver - visst känns det bra? :)
 
Nu skall jag ner och duscha och sedan åka iväg. Det här är en lugn och skön dag. 
 
 

Kommentera här: