Biten som får tornet att rasa

Ungefär som bilden här nedanför - så känner jag mig just nu. 


Jag är stressad och skör inombords just nu. Inte nog med att det är en del praktiska saker som jag behöver göra så är det också mycket känslor som far runt som om det vore Liseberg och inte min kropp. Jag är okoncentrerad och klarar inte riktigt att tänka klart och skulle någon ställa mig mot väggen, oavsett ämne, skulle jag bryta ihop precis som när någon tar den där avgörande biten som får hela tornet att rasa när man spelar Jenga. Jag är orolig och nervös och mitt dåliga samvete spelar mig större spratt än vanligt. Åh ibland, kära vänner, så önskar jag att jag var någon annan. Att jag slapp alla de tankar och känslor jag går igenom nu att jag kunde hantera det här på ett annat sätt. Så många egenskaper jag saknar som jag skulle behöva ha nu. 

Men! Det här är inte värre än att det kommer vända snart, jag är inte det minsta orolig nu utan det är mest bara jobbigt men några inlägg varken om födelsedagsfirande, längdhopp eller annat kommer inte dyka upp här den här veckan i alla fall. 

Nu skall jag sova. Det är väldigt skönt att jag i alla fall kan göra det ordentligt. Vi hörs på söndag eller början på nästa vecka.

//Den känslomässiga JHH


Kommentera här: