Lördag

Sitter just nu och kollar det sista på Sverige-Vitrysslandmatchen. Vi (jag är hos mamma&pappa igen) dukade upp med våfflor när matchen började. Jag kände mig taggad på match och våfflor och i kombinationen med att vara hemma hos mamma och pappa så kände jag mig lycklig.  
 
I dag har jag sprungit en halvtimma, tagit det lugnt, jag och mamma har fikat ute i solen och sedan satt jag kvar och lyssnade på ljudbok i solen ( tills den förvann och jag fick ta fram filtarna.) Utöver detta har jag även lagat lite matlådor. 
 
Nu är jag så trött så jag funderar på om jag kan gå och lägga mig innan klockan åtta?  En lördag? Och jag undrar varför jag ibland känner mig ensam och inte har något liv?  ;) Nåja, de blir en lugn kväll här i kväll. 
 
Jag hoppas ni har det bra och har en skön helg.
 
Tänkte jag skulle lägga upp en bild på våfflor i ställer för samma bild som jag la upp instagram i förmiddags men upptäckte nu att bilderna på våfflorna inte blev så roliga så det fick bli den här bilden. 

Kommentera här: