Lite vår

I dag har jag haft ytterligare en semesterdag, det är den sista nu. I dag har det varit soligt och fint och jag har bara tagit det lugnt. Kroppen har fått vila från träning och huvudet med. 
 
Så idag har jag bara tagit det lugnt. Den här veckan har jag sovit dåligt, jag har haft svårt att somna. Jag har fått 4-5 timmar sömn i stället för 7-8 timmar. Det är en viss skillnad! Därför sov jag ut idag och tog en riktigt lugn dag. 
 
Jag har gått en skön promenad i solen. Hitta tussilago. Suttit i solen och löst sudoku. Jag har varit iväg och ätit samt köpt lite träningskläder. Jag har vilat och egentligen inte gjort så mycket mer.
 
Eller jo! Jag har nog lyckats hitta klänning till min brors bröllop. Den är fin och skön men jag går runt och funderar på om den är lite för enkel för att ha på bröllop. Den har fått godkännande av både lillasyster, storasyster, S och E så jag antar att den är godkänd och att jag har en klänning. Så skönt! Hela två månader innan. Och skulle jag hitta en annan klännig under tiden är det ju ingen fara. Då har jag ju en fin men enkel klänning till någon tillställning (en sysselsättning jag tycker så mycket om och gärna gör... eller inte). 
 
Nu skall jag hitta på något att äta och sedan fortsätta med en lugn kväll. Trevlig helg på er!  
 
 
1 Anita:

skriven

Underbart! :D

Svar: Ja! :)
JHH

Kommentera här: