Ytterligare en skön sommarkväll

I kväll är jag i stugan och njuter av ytterligare en kväll som inte är sådär märkvärdig men ändå väldigt skön. 


Blommorna börjar slå ut här ute nu, en del blommar för fullt, några är halvvägs och några kommer snart slå ut. Om en vecka kommer det vara väldigt vackert här om det inte händer något drastiskt med vädret. 

Mamma och pappa har planterat lite idag och jag har varit en hjälpande hand då och då men mest har jag bara går runt och fotat och kollat på alla blommor. Gullregnet blommar för fullt nu och är fullt av humlor så hela trädet ljuder, det är så vackert.  

Jag sitter ute på altanen men nu börjar det bli lite kallt. Snart är det dags för att äta lite rabarberpaj och slå de andra, nej jag menar spela Yatzy. 

Ytterligare en skön sommarkväll.  


Kommentera här: