Sommarkväll

Kanske inte så varmt och inte helt strålande sol men tillräckligt varmt för att bada och de regnar i alla fall inte. Så kan man beskriva dagens väder. 


Efter träningen åkte jag hem och bytte om till badkläder och åkte och tog ett dopp. Det var varmare i vattnet än i luften då det blåste en del. Jag gillar verkligen att bada, jag upplever det som en typ frihet. 

Så, ett långt dopp och sedan lite kvällsmat vid sjön innan jag åkte hem. 

Jag hade kunnat beskriva det här mycket vackrare och med mer känslor och förklaring hur mycket jag tycker om det här men jag är så trött så jag orkar inte. Jag ligger 2-3 timmar minus per natt när det gäller sömn de tre senaste nätterna så nu när jag äntligen känner sån trötthet som jag tror jag kommer somna av känns det som jag skall passa på att sova. 

Det jag mest ville säga var att det är fantastiskt att kunna bada!  

Kommentera här: