Lördagshälsning

God morgon. 
Lördag morgon och jag skulle ta sovmorgon. Trodde jag. Nu sitter jag här vid köksbordet halv nio och har redan varit vaken i två timmar. Jag har visserligen inte gjort något ansträngande men jag kan inte heller påstå att jag varken känner mig utvilad eller pigg. 
 
Samtidigt är med lite njutning jag sitter här. En ledig dag framför mig, inga krav, ingen tidspress och inget planerat. Jag funderade ett tag där vid sju-tiden om jag skulle ge mig ut och springa för att bocka av det första av tio löppass den här sommaren men insåg sedan att mina smalben gärna väntar en dag eller två med detta och vill gärna kunna hoppa nästa vecka så det blev ingen träning. 
 
Länk:  10 löppas under sommaren - sommarutamingen 2017
 
Nu skall jag sitta här vid datorn, skriva lite, läsa lite bloggar och bara njuta av att ha en ledig förmiddag.
Jag önskar er en trevlig lördag!
 
 
 
 

Kommentera här: