Ett litet hej

Efter en eller två veckor i ett trötthets-töcken känns det nu som jag börjar piggna till lite. Under den här tiden har jag mest velat vara för mig själv, både irl men inte heller sociala medier har lockat mig särskilt mycket, speciellt inte att skriva något själv. Därför har det varit lite tyst från mig men nu börjar det kännas som att det lättar lite. 

Detta innebär att det eventuellt kommer dyka upp inlägg här framöver men min erfarenhet säger mig att det är lika bra att inget lova för man vet aldrig vad som händer.

Även om jag precis skrev att jag känner mig piggare är jag vansinnigt trött i kväll, dock mer trött-trött än matt-trött, och därför blir det inget mer än ett hej i kväll. På något sätt saknar jag att skriva till er, det känns liksom lite tomt när jag inte gör det så därför ville jag... ah mest säga hej. 

Hej och på återhörande så att säga.

Kommentera här: