Älskade syskon

I går tänkte jag "åh det skulle vara så roligt att träffa Elin nu". Pappa och jag var med Jacob&Jennifer på Ikea igår och köpte lite saker och jag tänkte att det var så roligt att umgås med dem. Efter det kom just tanken att jag hade velat träffa Elin och Filip också.
 
Sitter här på morgonen och skriver lite vid köksbordet och ser en bil parkera utanför huset och vilka är det inte som kommer då - jo, Elin och Filip! Lyckan! Nu skulle visserligen Filip vidare men jag hann säga hej i alla fall. Jag har redan hunnit krama Elin tre gånger under de 10 minuter hon har varit här, ja jag vet jag är den jobbiga systern...
 
Älskade syskon, vad jag tycker om er, vad roligt det är att få träffa er båda under samma helg och hur mycket jag tycker om att vi alldeles strax skall äta frukost tillsammans, allihopa (ja förutom Filip då...det är lite tråkigt). Jag har alltid tyckt om när familjen samlas men nu för tiden tycker jag ännu mer om det. 
 
Jag har ingen bild med både Jacob&Jennifer och Elin&Filip så det får bli en bild på syskonen, men jag tycker om er väldigt mycket allihopa. 
 
Kärlek! 
 
// Den känsofulla, något dramatiska, och något krävande storasystern. 
 
 
 

Kommentera här: