Vacker morgon

God morgon! 
 
Klockan var ställd på 04.45 i morse men jag vaknde av mig själv 04.44. Tycker egentligen det är det bästa för då är man i en bra fas att vakna, ja alltså när man vaknar av sig själv. Hade det inte varit för att jag skulle upp och träna hade jag visserligen valt att sova en stund till men jag kände mig ändå inte trött när jag gick upp, det kommer komma senare under dagen eftersom jag sovit sisådär 5 timmar i natt. 
 
Det är ganska grått idag, när jag satte mig i bilen på väg till gymmet lyckades inte solen ta sig igenom molnen men när jag sedan körde blev solen lite starkare och tog sig igenom. Var tvungen att stanna till på vägen och ta en bild och tog även en bild utanför gymmet. Morgonträning har flera fördelar. Bilderna ser ni nedan. Tränade 45 minuter. Lyckades då hinna med lite foamroller på de viktigaste ställena, drag och press, höftfällning och lite planka. Det viktigaste för mig i en lite lättare och kortare kombination. Passade perfekt idag. 
 
Sitter nu vid mitt skrivbord på jobbet efter att ha duschat och skall alldeles strax börja jobba, skall först hämta mig dagens första kopp te men sedan skall jag sätta igång att jobba av dagens alla punkter som står på dagens agenda och tidsplan. Hittills idag har jag hållt min tidsplan helt okej så det skall bli spännande att se hur det går med resterande planer. Anledningen till att jag är här så tidigt är att jag skall hinna med både en fika och komma ut i stugna i någorlunda tid då min bror fyller år idag. Grattis, grattis kära bror! Vi syns i kväll! 
 
Så, dags att hämta den där koppen te och sedan sätta igång att jobba! 
Jag önskar er en skön fredag så hörs vi! 
 
 
 

Kommentera här: