Sött träningssällskap

Igår kväll när jag tränade på altanen kom det helt plötsligt fram tre kattungar från grannens trädgård! Så söta! Det sprang runt i trädgården som om det var paradiset, upp på staket, upp i träd, på altenen och flera varv runt i trädgården. 
 
Det kan möjligtvis vara så att vilan mellan mina set blev något längre än jag planerat och det är fullt möjligt att hela passet blev lite sämre rent kvalitémässigt än jag först tänkt och kanske är det så att mitt fokus låg mer på kattungarna än på träningen. Kvalitén, ljus och fokus, är inte det bästa, jag hade ju fullt upp med att träna men tänker ändå bjuda på dessa bilder för de var så vansinnigt söta. Det är tre stycken men den svarta var mycket svårare att få med på bild för det blev mest suddigt. 
 
Träningen kvalar ju inte direkt in på den bästa träningen det här året men sällskapet och sötheten under paset (obs inte jag) håller helt klart högsta nivå! Idag skall jag åka och hoppa längdhopp. Jag tror det är bäst om kattungarna stannar hemma, både för deras skull men också för mitt fokus skull. 
 
 
1 Joanna- Livet med Aspergers syndrom & Bipolär sjukdom typ 2:

skriven

vilken sötis

Svar: Ja :) Visst är de söta :)
JHH

Kommentera här: