Fredag med te och sol

Fredagmorgon och ärligt talat skall det bli skönt med helg! Sitter just nu på altanen och dricker te, har längtat hela veckan efter att göra detta men har prioriterat sömn och promenerar innan men idag skippade jag promenaden och tog en kopp te i stället. 

Alltså, det är knepigt. Vissa dagar har jag så mycket ord att förmedla att jag får begränsa mig själv och andra dagar,som igår och idag, har jag inga ord alls. Det är knepigt det där. 

I alla fall, jag ville mest säga att jag äntligen kunnat dricka min kopp te på altanen en morgon i solen.

Snart dags att åka mot jobbet, efter det blir det träning och sedan är det fredagkväll och helg.  Det känns extra fint idag.

Inte ens en någorlunda bra bild lyckas jag med idag. Nåja, det är te och sol i alla fall.

Kommentera här: