Dags för vila

Nu är vi i Varbergstrakten där vi skall vara under nästan hela nästa vecka. Det är alltså dags för en vecka med häng med pappa,en slags semester alltså. 

Jag har, som jag tidigare nämnt, valt att lägga en vilovecka nästa vecka. Känner mig väldigt nöjd över detta val. Det känns bra att inte gå runt och känna att jag borde träna, nu kan jag istället vara i det jag skall vara i och inte känna träningsstress.  Om det blir något träningspass är det bara en bonus. 

Däremot fick det bli lite träning idag.  30 minuter TRX. Jobbade igenom typ hela kroppen och blev lite trött här och var. Kändes som ett lagom pass. Det regnade ett sånt där tätt regn så när jag kom in var jag rätt blöt. 

Man kan säga så här: det syns nu att det är jag som sover i detta rum. I hallen hänger träningsjacka, strumpor och Trx-del på tork. På golvet ståt skorna på tork.  Inne i själva rummet har jag bla TRX-en och då självklart lunch-väskan så att jag i alla fall kan få mig med lite mellanmål under veckan. 

Så, nu avslutar jag den här veckan och i morgon börjar ny vecka. Det blir nog inte så många inlägg under nästa vecka, kanske hör jag av mig något. Jag önskar er en fin vecka 30! 

Dagens träning
I hallen hänger det saker på tork
TRX-en i tryggt förvar.

Kommentera här: