4 fina punkter om min kväll

Åh vilken fin kväll jag haft, egentligen inte något speciellt men några småsaker som gjort den här kvällen lite extra fin.

I kväll har jag: 
☆ Tränat ett pass med Henke. Det var som vanligt roligt!

 ☆ Spelat piano i över 1,5 timme. Så kul! Övar ett stycke nu och har idag försökt lära mig 6 takter i detta stycke. Har längtat jättelänge att bara få grotta ner mig i ett pianostycke och tycka det är roligt. 

☆ Gått en kort promenad genom samhället och det var lugnt och soligt och faktiskt väldigt fint. 

☆ Ätit kvällsmat utomhus i solen. Lagade en lätt kvällsmat och kunde på så vis äta den utomhus och få lite mer sol. Fint skall det va!

Nu skall jag (som vanligt) sova.  Har sovit ganska dåligt det senaste, vaknat flera gånger under nätterna och vaknat tidigt så nu skall jag försöka passa på att sova tidigt för att få så många timmar som möjligt innan typ 4/5-tiden då jag vaknat det senaste. 

God natt :)

Kommentera här: