Handbollskväll

Har precis kommit hem efter att ha varit och kollat på handboll tillsammans med friidrottsklubben. Det är genom ett samarbete med klubben och ett företag som vi blivit bjudna att titta på handboll. Det var väldigt kul! Jag gillar, som ni vet, sport och just handboll är fantastiskt kul att kolla på live. 
 
Det har blivit mycket aktiviteter med friidrotten det senaste, det är kul och, för mig, nyttigt att göra saker utanför min sova-jobba-träna-bubbla. Jag uppskattar att på något sätt, om än speciellt, få vara en del av något och göra saker tillsammans med andra. 
 
Nu skall jag dricka te. Jag har längtat efter att dricka en kopp te på kvällen, kolla lite saker på mobilen, slappna av lite i flera dagar nu. Just teet är speciellt men det har jag inte hunnit på länge för jag har ätit så sen mat och då är lusten för te inte lika stor så det har inte blivit av men i kväll så! Det känns bra! 
 
Så, först handboll och sedan te. Det blev en väldigt bra kväll det här. 

Kommentera här: