Vilken fantastisk dag!

Det har varit en fantastisk dag idag; blå himmel och solsken på det. Jag är en av dem som skiner upp varje gång det blir sol och mest skiner jag upp när jag inte bara få se solen från inomhus utan även får vara ute. 
 
Därför har jag njutit extra mycket idag då jag varit ledig. Förmiddagen spenderade jag inne i Göteborg där jag strosade runt lite i affärer och väldigt mycket ute i solen, ett besök hos naprapaten och en liten, liten stund i lä i solen och lunch på det. En fantastisk förmiddag helt enkelt. 
 
Var hemma någon gång vid halv tre, vilade mig lite innan jag gick ut och tränade. Kände inte alls för att åka till gymmet när det var så fint väder så det fick bli lite jogg/löpning ute i solen. I 22 minuter fick jag sol och ljuvligt väder, sedan hamnade jag i skugga och den sista delen av vägen hem var inte lika fin men den första delen var fantastisk! Väl hemma blev det de där 30 minuterna foamroller som jag i vanliga fall kör innan passen men som jag i dag valde att lägga efter, allt för att kunna komma ut i solen. 
 
Nu känner jag sådär lagom trött. Skön känsla i kroppen efter att ha varit ute och blivit lite trött men inte sådär trött så jag bara vill stupa i säng, kolla på lite serier och somna tidigt. Av denna anledning tänkte jag spendera denna fredagskväll med att plocka och städa lite. Jag känner mig utvilad men samtidigt lite rastlös och det tar inte så lång tid, det är ju ingen storstädning, därför känns det som en god tanke i kväll. Så skön känsla att vakna i morgon och veta att jag inte behöver städa! 
 
Jag har haft en sån där dag som passar mig perfekt; ingen stress, lite sovmorgon, sol, promenad, träning och få göra precis det jag vill. Jag är mycket nöjd. 
 
Avslutat det här inlägget med ett gäng bilder från dagen.
Trevlig helg! 
 

Kommentera här: