Helgkänsla

I morgon har jag en semesterdag. Det skall faktiskt bli lite skönt. Det är inte så att jag på något sätt är sliten utan jag hade lite semester över helt enkelt. Av denna anledning känns det väldigt bra i kväll, lite helgkänsla så att säga.
 
Har kommit hem från träningen. I dag blev det lite sprint och längdhopp. Hej seniorkropp, så segt och trögt och trött i kroppen idag, redan vid uppvärmningen kände jag att fotlederna gjorde ont. Jag hoppade i måndags och ja, då säger underben och rygg i från men jag fick sprungit lite i alla fall och gjorde en del hopp. På slutet blev det lite balansträning. Det blev ett riktigt roligt pass. 
 
Nu har jag kvällen framför mig (men tror ändå jag kommer somna tidigt). Har kompressionsstrumpor på mig för det tycker jag är skönt att ha när smalbenen är trötta. Skall snart äta lite kvällsmat och i kväll hinner jag ta den koppen te som jag annars tycker jag inte har tid med. Känslan av att inte behöva stressa i säng är ljuvlig. 
 
Önskar er en fin kväll. 
 

Kommentera här: