Semester!!

Jag har semester nu. Eller skall man säga att semestern börjar på måndag och att jag nu har helg? Oavsett  vad som är mest korrekt att skriva så är jag nu i alla fall ledig fram till måndag vecka 35. Det känns väldigt, väldigt bra!
 
Jag inledde denna ledighet med att hoppa lite längdhopp. Jag skall ha test (med mig själv) på måndag och det var så länge sedan jag hoppat så jag kände att jag behövde köra lite hopp i alla fall. Efter det landade jag i soffan och somnade fint till friidrotten. 
 
Jag har startat den här dagen med att försöka ladda inför 30 minuters jogg och sedan ja, faktiskt genomföra dessa 30 minuter. Jag är nöjd och faktiskt stolt efter varje genomfört pass av jogging jag genomför. Det är en go känsla efteråt!
 
Det blir inte så mycket mer för nu måste jag börja plocka ihop. Jag skall leta fram alla mina träningskläder jag spritt ut, det känns som allt är borta, jag kan inte förstå hur man kan tappa bort träningskläder? När jag väl hittat dessa träningskläder skall jag tvätta dem och sedan skall jag packa ihop resten av sakerna innan jag far mot stugan för att fira semester på riktigt men påvägen skall jag förbi bror och svägerska på lunch. Det skall bli fint!
 
På återhörande, då skall jag försöka att skapa bättre meningar än i detta inlägg!
 

Kommentera här: