Måndag

Här sitter jag spelar Yatzy. Med mig själv. Dels för att jag tycker det är roligt men framförallt för att hålla mig vaken för oj vad trött jag är! 

Idag har jag gjort allt det där planerat men bara i små portioner. Jag har gått en promenad (men inte så lång som jag tänkt), jag har jobbat (men inte så effektivt som jag tänkt) och så har jag tränat (men inte på långa vägar så bra som jag tänkt. Jag har lagat mat efter träningen (inte så god som jag tänkt) och så har jag diskat (inte... neh, det finns inget annat att säga där). 

För en liten stund sedan kände jag mig lite besviken att det inte blir så bra som jag tänkt men nu när jag börjat skriva det här så hör jag hur det låter. Jag har ju ändå lyckats göra mycket av det jag vill,  det är ju ett steg på vägen. Det här är bra! 

Snart skall jag gå ut på en kort promenad för jag behöver frisk luft, få komma ut lite. Efter det skall jag sova - det skall bli så galet skönt! 

Jag hoppas ni har haft en bra måndag :)  

Kommentera här: