Huvudvärk

Igår åkte jag direkt hem från jobbet och landade i soffan med galen huvudvärk. Satt där och kollade på tv tills klockan blev lite efter sju och det kändes rimligt att gå och lägga sig utan att vakna på kvällen. 


Jag somnade lite innan 20, vakande till vid 23 och 04 men somnade sedan om och sov till 06 ungefär. Med andra ord är det ganska många timmars sömn jag har fått i natt . Trots det har jag fortfarande ont i huvudet, inte lika mycket som igårkväll men den är inte borta men med två lite starkare tabletter och lite värskeersättning så skall nog den här arbetsdagen fungera. 

Nu längtar jag till semester. Visst, vädret kanske inte kommer bli det skönaste och min träningsform är usel men det skall bli skönt att vara ledig och inte jobba... men först 4 arbetsdagar till. Heja, heja! 

Kanske inte det mest inspirerande inlägget det här men ibland får det vara så också!  Önskar er en fin dag!  


Kommentera här: