Hemma igen

Nu har jag åkt från stugan för den här gången och vet ni, den här gången var det inte som vackrast när jag åkte utan det var snarare blött, grått och lite kallt vilket var väldigt skönt för annars hade jag nog inte kunnat åka (tjejen med känslor lite överallt ja...).

Jag kommer nog inte sova något mer i stugan i år för helgerna framöver är nästan alla bokade under september. Det känns lite vemodigt men samtidigt så har jag haft en väldigt skön sommar och väldigt många timmar i en av de där stolarna på nedersta bilden. Det har varit bra!

Nu är jag hemma i lägenheten som sagt. Jag har sovit här en natt sedan 19 maj så i kväll har jag packat upp alla saker jag har haft med mig under sommaren. Har gått här hemma och plockat lite samtidigt som jag har haft på friidrotts-SM i bakgrunden. Jag kommer fortsätta kvällen likadant men med hästhoppningen i bakgrunden i stället. Ett väldigt mysigt sätt att plocka och dorna på, det blir lite roligare med sport helt enkelt. 

Önskar er en fin fredagskväll!


Kommentera här: