Kära dagbok. Idag har jag städat.

I förmiddags skrev jag ner saker som jag ville få gjort under dagen. Egentligen inga stora saker men tillsammans ändå ganska mycket att göra. Skrev ner det på papper i fina, glada färger med tanke att det skulle bli lite roligare.  
 
Klockan är nu snart 20 och jag har bara våttorka golv och träning kvar. Golven tänkte jag ta nu alldeles strax innan jag ger mig ut på lite träning (som jag inte alls vet vad det blir för något) så hinner det torka tills jag kommit tillbaka.  
 
Utöver alla dessa saker så har jag också läst i tre timmar. Ja, jag vet att det inte stod med men min tanke var ju också idag att ta det lugnt så jag godkände det. När jag väl började läsa så fastnade jag och ja, blev klar tre timmar senare. Det där med att att städa lugnt fungerade en stund, nu på eftermiddagen/kvällen har jag fått vara lite mer effektivt för att hinna bli klar. 
 
Nåja, det här är egentligen inte något som är för intresse för andra men jag kände att jag behövde dela känslan ni efteråt när allt är städat och klart och så hade ingen att berätta det för så det fick bli ett inlägg. I alla fall... så skönt att få städat!  Ännu skönare kommer det bli efter träningen.  
 
Nu önskar jag er en trevlig kväll! 
 
Innan
 
Efter 
 
Just det tvättat har jag inte heller gjort men det var medvetet för jag ville inte ha en massa tvätt hängandes i lägenheten i kväll. Får ta det en annan dag. 

Kommentera här: