En hes lördagshälsning

Jag har en så mysig morgon!  
 
Vaknade vid halvåtta (efter att ha somnat om vid sex-tiden, tack och lov!) och eftersom jag inte har någon tid att passa så har jag legat kvar i sängen. Jag har läst ikapp några bloggar och skummat igenom dess kommentarsfält, funderat på vad jag tycker och tänker i de olika ämnena de skrivit och diskuterat om. Jag har bläddrat igenom andra flöden och läst lite bibel. Allt i lugn och ro och med en skön morgonkänsla.
 
Nu dricker jag en kopp te, jag har nämligen lite ont i halsen och är lite hes efter gårdagens after work. Det är egentligen sjukt men det är en sån kraftansträgning för mig att vara utanför min trygga bubbla (på jobb, på träningen eller med familjen) så att en sån enkel sak som after work gör mig helt slut dagen efter (därav halsont och hesheten) men de var väldigt trevligt och jag tyckte det var väldigt, väldigt roligt men är som sagt rejält matt i huvudet i dag. 
 
Nu skall jag fortsätta den här dagen i lugn och ro. Packa lite eftersom jag skall åka till stugan, åka och låna en bok och så tänkte jag bjuda mig själv på frukost någonstans, det kanske kan bli en så här räksmörgås som bilden nedan, vem vet. 
 
Önskar er i alla fall en väldigt trevlig lördag.  
 

Kommentera här: