Regn och blåst

Den här eftermiddagen och kvällen har bestått av regn och blåst, dagens träning bestod av följande ingredienser: Regn, ordentlig vind, backintervaller, jogg, lite mer regn, korta intervaller på raksträcka och lite blåst. Jag tog mig igenom passet men var blöt efteråt. Faktum är att det gick helt okej att springa! Jag tog det väldigt lugnt och börjar nu långsamt men tycker det börjar kännas aningen bättre. Det känns kul! Efter träningen (Och efter att jag varit hemma och bytt ut de våtaste kläderna) gick jag en promenad. Ett riktigt bra val då kroppen blev lite varm igen efter att ha blivit lite kall under träningen. 
 
Kom för en stund sedan upp från dushen och tänkte fixa det sista för kvällen relativt snabbt men fick för mig att leta efter ett pianoklipp som jag spelat in för ett tag (läs:år) sedan. Detta ägnade jag mig en bra stund åt, egentligen helt onödigt men ändå kul att lyssna. Saknar att spela piano! 
 
Nu skall jag äta kvällsmat och efter det är det 30 minuter foamroller (vilket känns behövligt just nu!) sedan skall det bli väldigt gott att sova. Jag känner så varje kväll, jag tror jag blir mer förtjust av sömn för varje dag som går. Kanske är det för att jag orkar göra mer och mer på dagarna? 
 
Jag hoppas ni har det bra! 
 

Kommentera här: