Hej hallen, höstträning och träningsvärk

 
I dag körde inomhusträningen igång och som den gjorde det! Ett riktigt bra pass fick vi köra idag! Det var utmanande på många sätt och vis. Först fick hjärta och ben jobba och kämpa. Sedan fick överkroppen visa vad den gick för. Och hela tiden fick mitt huvud vara topp för att orka med det hela. 
 
Här kommer några positiva saker med dagens träning:
 
1. Jag kunde jogga/springa under samtliga tillfällen vi skulle göra det. Det gick inte så fort vid alla tillfällen men jag kunde springa utan att få extremt ont i smalbenen. Stundvis kände jag inte av dem alls men det kan möjligtvis bero på att benen var så galet trötta så det var det enda jag tänkte på. 
 
2. Jag gav inte upp en enda gång. Så galet skön känsla. Även fast jag stundvis kände mig helt slut så fortsatte jag. Så stolt över det! 
 
3. Jag hade riktigt, riktigt roligt. 
 
4. Jag tänkte knappt några negativa tankar och gjorde jag det vände jag dem sabbat. 
 
5. På slutet körde jag 8 boxjump på 50 cm trots att jag egentligen inte visste hur jag skulle förmå kroppen att lyfta benen. Dessutom slog jag mig inte... funderar fortfarande hur det gick till. 
 
Som sagt! Riktigt, riktigt roligt pass där jag var på helt rätt sinnesnivå. Jag skulle säga att detta var ett utav de bästa passen, av den här typen, som jag har gjort. I alla fall om man ser till det mentala. Riktigt go känsla! 
 
Nu ser jag fram emot nästa träning! Och så ser jag fram emot att sova för nu är den här kroppen i stort behov av sömn! 
 

Kommentera här: