Ett annorlunda inlägg

Andra förslag jag hade på titlar till det här inlägget: "Andra vinklar är att föredra", "städa ÄR roligt..." eller "bättre start nästa gång" 
 
Idag bjuder jag på ett filmat inlägg i stället för ett skrivet, jag förklarar  varför i filmen så ta lite vila och sätt er ner och titta! HÄR är en länk också om ni inte kan se filmklippet direkt från bloggen. 
 
 
 
Ps. Gällande bilden nedan, är det någon som vill ha vitkål? Det fanns bara stora huvuden när jag skulle köpa idag så nu har jag vitkål för en hel familj. Jag har delat den i mindre bitar nu så är det någon som vil ha en liten bit är det bara att säga till! Obs! Jag erbjuder inte utkörning eller post. 
 
Nu skall jag återgå till mitt städande (som jag faktiskt börjat med...)
Trevlig lördagskväll! 
 

Kommentera här: