Härliga bad

Har precis kommit hem från en sväng på gymmet och sedan ett bad i havet. Är det något jag har gjort nästan varje dag på min semester så är det att bada. Hittills har det blivit 4 olika sjöar och så havet här på Hönö. Sjöar har sin tjusning, havet sitt. 
 
Jag tycker om att vara i vatten men är lite utav en badkruka så det får inte vara för kallt. Jag är en fegis så det handlar inte så mycket om att dyka eller vara under vatten utan mer att vara i vatten. Nu när det varit lite mer vind har det varit så skönt att bara ligga bland vågorna och gunga med. 
 
Jag har stor respekt för vatten men tycker också mycket om det. Så glad att jag verkligen fått möjlighet att bada så mycket de här senaste dagarna! Och än är sommaren inte slut! 
 
Bilden är från i går, i dag är det mulet och lite regn då och då. 

Kommentera här: