Vardag

Ett sånt där inlägg som dyker upp ibland som egentligen inte innehåller något vettigt men det är i alla fall en helt okej bild. Nåja, vill i alla fall dyka upp här lite frekvent i alla fall än bara då och så. 
 
Min vardag är ju så glamorös just nu (eller inte). Som idag, idag har jag jobbat. Efter jobbet åkte jag hem och diskade ty disken har ju inte fixat sig själv utan bara förökat sig det senaste. Och så fixade jag lunch till i morgon. För att inte glömma; betalat räkningar. Jag bara känner hur intressant jag är. Och så har jag haft några trevliga telefonsamtal och sms-konversationer i kväll, det är ju trevligt! 
 
Nu sitter jag här och har fastnat lite på grund av trötthet.  Borde äta något, borde fixa mellanmål till i morgon. Borde även planera dagen i morgon. Och så skall jag sova, säger bara det: det är så löjligt skönt att gå och lägga sig.  
 
Hoppas att ni har det bra bland era jobb, diskbestyr och räkningsbetalande. 
 
 Från i lördags då det fortfarande var snö.
1 Gisela :

skriven

Ha en underbar dag idag fina du!

Svar: Men tack <3 och det samma till dig, fina du!! :)
JHH

Kommentera här: