Och dagarna går

En liten uppdatering vad som hänt det senaste; 
♡ I måndags gick jag från jobbet precis när jag slutade och hann då vara ute i solen i 10 minuter. Kallt om kinderna men fint med sol. Bilden är från då. 
 
♡ Igår var mamma, pappa och syster hemma hos mig på kvällsfika. Mysigt att ha dem hemma hos mig. 
 
♡ I dag har jag haft PT-träning. Kul med lite nya, löpningsinspirerade, övningar och en del utmanande rent tekniskt med lite olika saker att tänka på. Nöjd som vanligt. 
 
♡ Ligger och lyssnar på radio. Brukar ytterst, ytterst sällan göra detta men i kväll är det friidrottsgala och det är ju roligt att följa.
 
Med andra ord är vardagen fin men inte särskilt speciell utan dagarna löper på. Nu skall det som vanligt bli skönt att sova. 
 
Hoppas ni har det bra! 
 

Kommentera här: