Lämnar den här veckans stökigheter

Den här veckan. Ärligt talat har det varit rätt motigt. Haft huvudvärk sedan i tisdags, varit så trött och inte haft någon energi alls. Därför har jag inte heller skrivit något för jag har inte känt för att sprida denna fantastiska känsla (eller inte) som jag haft. Spänningshuvudvärk och vätskebrist är en fantastisk kombination tillsammans med lite stress och ett huvud på högvarv som maler diverse tankar. 
 
Men idag kändes det som det fick vara nog. Jag orkade inte gå runt och vara stressad,ha en olustig känsla i kroppen och ett huvud som dunkar. 
 
Åkte hem till S och fick massage för nacken och övre delen av ryggen i kväll. Ganska nödvändigt om man säger så. Frågade henne i går om hon kunde hjälpa mig och jag kunde komma idag. TACK bästa S, är så tacksam!! 
 
Och nu i kväll har jag plockat i ordning här hemma så att det ser... ja, i ordning ut i alla fall. Det är lustigt det där, innan jag började röja upp kändes det som det var hur mycket som helst och jag har känt lite stress över att vara här hemma men inte orkat ta tag i det men det gick ändå snabb och rätt smidigt. Ibland är det nog så att tankarna överdriver och gör saker större än vad det är. 
 
Skönt i alla fall att avsluta den här veckan och gå in i en ny och ja, inte behöva ta med alla stökigheter från den förra. 
 
Nu skall jag dricka te och sedan gå och lägga mig tidigt, känns som jag fortfarande skall ge den här kroppen lite extrasömn.  
Jag gillar den här bilden. En blandning av vinter men ändå lite vårkänsla. Februari på något vis. 

Kommentera här: