Fredagsgym blev torsdagsgym

I dag har jag gymmet. Ja, jag vet, på en torsdag och allt. På torsdagar är det ju egentligen friidrottsträning men dels så kände jag av smalbenen väldigt mycket i går så någon hoppning eller löpning kändes inte aktuellt och sedan hann jag ändå inte i tid till träningen för jag var tvungen att fixa saker på jobbet. 
 
Tänkte först att jag skulle sticka till gymmet och köra rörlighet men kom sedan på att jag lika gärna kunde köra styrka trots att det bara var torsdag. Tänk så bunden man kan vara till rutiner. Så ja, fredagsgym blev torsdagsgym och rörligheten den kanske kommer i morgon istället. 
 
Träningen gick så där, kanske inte skall gymma på torsdagar helt enkelt ;) nej, men jag var ofokuserad och trött, inte min dag helt enkelt men bättre att få ihop ett träningspass än att inte träna alls. 
 
Det blir sådana här korta och nästan helt meningslösa inlägg här ett tag framöver, jag har liksom inte mer tid över. Nu skall jag sova. 
 

Kommentera här: