2 december

Fredag och helg. Den här dagen har bestått av en hel del bollar i luften och där hänger de tills jag kommer tillbaka på måndag. 
 
(Ja, jag är ganska så duktig på att lämna jobbet på just jobbet. Visst går jag ibland runt och funderar på hur jag löser vissa saker på bästa sätt eller om man borde gjort/sagt något annorlunda men oftast är jobb på jobbet och det utanför jobbet efter jobbet.)
 
Jag kan inte direkt kalla det här för årets mest händelserika kväll direkt (men jag har fått prata och umgås med Matilda en hel del och det var fantastiskt!) För nu tänker jag sova, min förhoppning är att jag skall vakna pigg i morgon och träna innan jag skall åka i väg. Vi får se hur det går...
 
Och sist men inte minst...
Gällande dagens bild; jag kollade igenom telefonen efter en bild till dagens inlägg men hittade ingen som jag tyckte passade bra med en gång så tillslut valade jag en från när jag var liten. Den känns så energifull och glad på något vis. 
 
Nu skall jag sova, trevlig helg! 
 

Kommentera här: