Höstlördag

Vaknade denna lördagsmorgon till en härlig dag. Var alldeles för trött för att orka en morgonpromenad innan jobbet, något jag ångrade stort när jag såg det vackra vädret. Hann i alla fall att få några strålar sol innan jag började.  
 
Sådana här dagar saknar jag min familj och huset. Vackra höstdagar där hemma med familjen som stökar och solen som skiner utomhus. En promenad genom samhället och "kaffe" på altanen i höstsolen. Nåja. Allt har sin tid. 
 
Istället för sol och promenad fick jag sol och jobb. Helt okej det också och jag fick komma ut en stund i solen och det fina vädret efter jobbet och den korta träningen (rörlighet). Gick en sväng under tiden jag försökte klura ut vad jag skulle äta i kväll och de kommande dagarna. Promenaden var väldigt lugn och behaglig men något klokare på vad jag skulle äta blev jag inte och jag har fortfarande inte riktigt kommit på vad jag skall äta trots att jag handlat. Något med köttfärs ikväll och så lite kyckling i ugnen inför de kommande dagarna. 
 
I kväll skall jag bara vara hemma och ta det lugnt. Jag är trött och planerar gå upp tidigt så jag hinner med allt Och framförallt kan somna tidigt i morgonkväll. 
 
Jag hoppas ni som läser det här har haft en fin dag och att kvällen även den blir trevlig!! 
Bild från i morse
 Eftermiddagspromenad 

Kommentera här: